o belogue que leva a natureza ao seu ecrã
Lindo cão marciano.
...e que lindo que ele é...;)1 beijinho, dear desaparecido;)1 beijinho
Rara especie nos subes hoy, un Perro Verde. Rarezas a parte, seguro que es una fiel mascota.Celebro tu recuperación compadre, ¿ya en plena forma?Un fuerte abrazo
du ser vad jag serbeijo
Decerto verde de inveja...
Lindo cão marciano.
ResponderEliminar...e que lindo que ele é...;)
ResponderEliminar1 beijinho, dear desaparecido;)
1 beijinho
Rara especie nos subes hoy, un Perro Verde. Rarezas a parte, seguro que es una fiel mascota.
ResponderEliminarCelebro tu recuperación compadre, ¿ya en plena forma?
Un fuerte abrazo
du ser vad jag ser
ResponderEliminarbeijo
Decerto verde de inveja...
ResponderEliminar